maandag 31 december 2012

Happy New Year!

Lieve mede-bloggers,

De allerbeste wensen voor 2013!



Er zijn maar liefst 35 oliebollen en 41 appelbeignets gebakken, dus dat wordt smullen! En flink aankomen want we zijn maar met z'n drieën.
Zonet hebben mijn vader en ik al ons vuurwerk ter waarde van 2100 euro natuurlijk afgestoken, of nouja, ik ga carbid schieten doe de  sterretjes en de knalerwten, en hij doet de rest van het vuurwerk. ;)

Rond twaalf uur tellen we met z'n allen af en zingen we luidkeels mee met "Happy New Year" op RTL-4, en eten we een oliebol terwijl we het vuurwerk bekijken.

Hoe vieren jullie oud-en nieuw dit jaar?

Roos

3 opmerkingen:

  1. Dochter naar feestje.
    Hulkinnetje om 22.00 uur naar bed gestuurd.
    Ik gelaptopt.
    Mijn boek geregideerd zodat het 2 januari naar de uitgeverij kan worden gestuurd.
    Daarna naar AC DC gekeken.
    GEKKENHUIS ! ! !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het gezellig thuis gevierd met Man en Kind ;-) Maareh...lèkker dat de oliebollen en appelflappen waren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wij hebben heerlijk gastronomisch genoten bij vrienden, en om middernacht staken zij een handige doos met vuurwerk af. Veilig én mooi!

    Jij ook een gelukkig, gezond en plezierig 2013 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen